
over c4BM

Over C4BM Innovators
C4BM staat voor Creativity for Business Models. Door het combineren van creativiteit en gezond verstand verstaan wij de kunst van voortuitgang bij mensen, ideeën en projecten. Dit doen we door het Innovatie programma Innovation Force en de training Human Highway, vanuit persoonlijke innovatie.
Innovation Force is een aanpak die impact maakt door innovatie. Door de benadering vanuit verschillende perspectieven kunnen krachtige doorbraken worden ontsloten. C4BM helpt uw organisatie om te innoveren. Door Onderzoek, interactie Design en creatieve samenwerking te komen tot persoonlijke en zakelijke impact. In een wereld van snelle veranderingen moeten we gebruik maken van het vermogen om te vernieuwen. Een optimale mix van creatief leiderschap, Design thinking en Business innovatie.
Over Jan Wijnen
Innovator. Internationale werkervaring met specialisatie in innovatie. Is sinds 2007 docent, coach en coördinator voor Fontys Hogeschool en andere onderwijsinstellingen. Coach Business Innovation Learning Lab en Innolab Venlo. Is opgeleid voor creatief leiderschap bij Kaos Pilots in Denemarken.
Mede oprichter van Better Ideas Company, waar de hackathon als creatieve tool word gebruikt. Onderdeel van lectoraat Business Innovation bij Fontys International Business School.
Expert in multidisciplinaire projecten vanuit meerdere richtingen met focus op innovatie, techniek, design, circulariteit en business.
In 2020 is C4BM Innovators ontstaan, waar bovenstaande kennis en ervaring samenvloeien.
Samen met E2i hebben we in 2022 het programma Innovation Force ontwikkeld. Een programma dat bestaat uit innovatiecoaching, consultancy, training en projectmanagement.

klanten ervaring
“Als klant van C4BM Innovators kun je een aanpak verwachten die de kracht van creativiteit verbind met uw zakelijke behoefte. Door de investering van een aantal dagdelen worden resultaten bereikt die voorheen ondenkbaar waren. Door een persoonlijke aanpak, focus en richting, ontwerpen of herontwerpen we een uniek business model. Door een van onze klanten omschreven als sensationeel. “